30 grudnia 2014

2014



27.05.2014 (tutaj)                          30.06.2014 (tutaj)                                   13.07.2014 (tutaj)


          1.08.2014 (tutaj)                       11.08.2014 (tutaj)                    22.08.2014 (tutaj)                25.08.2014 (tutaj) 


           27.10.2014 (tutaj)                  14.11.2014 (tutaj)                  9.11.2014 (tutaj)                  2.12.2014 (tutaj)


Nadszedł czas na podsumowanie na blogu.
Specjalnie dla Was zebrałam wszystkie moje zdjęcia z roku 2014. Pod nimi znajdują się linki, które skierują Was do danego wpisu.
Fajnie tak spojrzeć na swoje zestawy z perspektywy czasu, daje mi to podgląd w jakich ubraniach chodzę najczęściej, jakie kolory noszę i w czym czuję się dobrze. Jak widać na nowo odkryłam kolor granatowy i jest go coraz więcej w mojej szafie. Jeansy z dziurą były chyba najczęściej noszonymi spodniami w tym roku, tak samo wiem, że torebka - modena Sabriny Pilewicz była strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o zakup, to właśnie ją nosiłam najchętniej. Taka fotograficzna dokumentacja tego co miałam na sobie pomaga mi także w organizowaniu własnej szafy, wiem w co warto inwestować a czego się pozbyć.
Czy któryś z wyżej przedstawionych zestawów, jakoś szczególnie Wam się spodobał? Dla mnie strój z karmelowym trenczem wygrywa, odkryłam że w tak trudnym kolorze mogę wyglądać dobrze, do tego płaszcz jest na tyle klasyczny i świetnie wykonany, że będę mogła nosić go kilka sezonów.

Na koniec chciałam podziękować za Waszą obecność na blogu, miłe słowa i wiadomości prywatne, cieszę się, że niektórzy tak chętnie i regularnie do mnie zaglądają i to już od początków bloga.

Wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje, odsyłam dodatkowo na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik), tam publikuję w miarę regularnie.

Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia w przyszłym roku!

Aneta


21 komentarzy:

  1. Klasyka klasyka i jeszcze raz klasyka.
    Zazdroszczę Ci takiego poukładania .
    Ja zrobiłam podsumowanie roku i ... Jest od sasa do lasa .... Ale tak juz mam ...
    Pozdrawiam , podziwiam i zycze wszystkiego dobrego.
    Mnie podoba sie sie z granatową spodnicą w wersji midi najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ania, również życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. wszystkie stylizacje prezentują się niesamowicie i każda ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, you're really super stylish! I love all these looks...and you have an amazing collection of coats!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny gust! Wszystko na Tobie dobrze leży. Chodzący ideał :)Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda za tyle miłych słów, żaden ideał :P kobieta jak każda inna :) Buziaki i wszystkiego naj w przyszłym roku :)

      Usuń
  5. Od zawsze ceniłam Twój styl, ale dopiero teraz widać, jaki jest spójny i przemyślany. Zazdroszczę tak bazowej garderoby i chętnie zbudowałabym swoją, gdybym tylko miała więcej pieniędzy, bo w klasykę trzeba jednak nieco zainwestować. Życzę równie udanych zakupów w tym roku - chętnie będę śledzić Twoje dalsze poczynania, dla mnie jest idealnie, ale może być pewnie jeszcze lepiej, ciekawiej. Mam jeszcze na koniec pytanie - wiesz albo obstawiasz, jakim typem kolorystycznym jesteś? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tworzenie bazowej, klasycznej i spójnej garderoby to żmudny i długi proces, należy pozbyć się niepasujących do nas rzeczy, których nie nosimy, źle się w nich czujemy i powoli uzupełniać szafę klasycznymi ubraniami. Powolutku aż stworzymy fajną bazę.
      Jeśli chodzi o rozróżnienie jakim jestem typem kolorystycznym, to bazując na najprostszym podziale (bo tych podziałów i klasyfikacji jest wiele i kiedyś określono mnie jako "zimę") to jestem typem chłodnym. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Anetko, czy szary golf to jest model z angorą w składzie? Jaki masz rozmiar? http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/10755765_319117218290434_570568442_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma angorę w składzie, mam z niego rozm S

      Usuń
  7. Mierzyłaś może rozmiar XS? Jak on wypada rozmiarowo w rzeczywistości? Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mierzyłam XS, bo nie lubię zbyt obcisłych golfów, mam wrażenie że duszą mnie w szyję. Ta S wypada raczej normalnie, jest delikatnie na mnie luźny

      Usuń
    2. Dziękuję. Dysponujesz może zdjęciem w tym golfie? W biuście również jest luźny? Jaki rozmiar posiadasz z czarnego sweterka?

      Usuń
    3. Nie mam takiego zdjęcia. Jaki czarny sweterek?

      Usuń
    4. Nie dodał się mój drugi komentarz? Czy będzie wpis z golfem?

      Usuń
    5. Póki co nie mam przygotowanych nowych zdjęć więc ciężko powiedzieć czy akurat tego dnia gdy będę je robiła będę miała na sobie ten szary golf :)

      Usuń
  8. Dzien dobry. Chcialabym zapytac skad jest ta biala bluzka, ktora prezentowalas na FB zestaw b&W? Stylizacja na 5+.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedwabna koszula z Zary, aktualnie jest na wyprzedaży :)

      Usuń
  9. Kolorystycznie tak jak lubię. Minimalizm i prostota. Sama powoli do tego dążę. Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta