24 sierpnia 2015

Make-up


W dzisiejszym wpisie chciałam pokazać Wam moje aktualne kosmetyki do codziennego makijażu. Są to produkty, których używam już od dłuższego czasu i które szczerze polecam.

1. Rozświetlacz - BECCA Shimmering Skin Perfector - kolor Pearl 

2. Podkład - Dior Diorskin Nude - 021 

3. Puder - Clinique Redness Solutions    

4. Baza pod tusz - Dior Diorshow Maximizer Lash Plumping Serum 

5. Tusz do rzęs - Chanel Le Volume Mascara  

6. Róż - Bobbi Brown Shimmer Blush - Coral 3

7. Korektor pod oczy - Clinique All About Eyes Concealer - Light Neutral 01 

8. Paleta cieni do powiek - Smashbox Full Exposure

9. Paleta cieni do powiek - Clinique All About Shadow 8-Pan Palette - Neutral Territory 2

10. Konturówka do ust - Inglot Lip Pencil - 16

11. Zestaw cieni do brwi - Smashbox Brow Tech Trio - Dark brown

Jeśli macie jakieś sprawdzone kosmetyki godne polecenia koniecznie napiszcie w komentarzach, chętnie odkryję nowe produkty.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik), tam publikuję częściej.

Pozdrawiam ciepło i następnego wpisu!
Aneta


6 komentarzy:

  1. nie lubię tego podkładu Diora :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż jest piękny, chyba się na niego skuszę :) Mam jeszcze chęć na te cienie Clinique, bo już je wcześniej widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest świetny, dobrze trzyma się na skórze i jest niesamowicie wydajny, ja swój posiadam już 2 lata i jeszcze nie zużyłam połowy :)

      Usuń
  3. A gdzie można kupić tą paletkę cieni do powiek - Clinique?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, a gdzie można dostać cienie Clinique? Na szybko przeszukałam net i nie udało mi się znaleźć tej palety (może źle szukam). A które z polecanych przez Ciebie cieni fajniejsze? Dziękuję za inspiracje, takiego zestawu do brwi potrzebowałam :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam swoją paletkę w Sephorze ale to było już jakiś czas temu, możliwe że była to wersja limitowana lub wypuścili nowe kolory. Możesz stacjonarnie zajrzeć do Sephory lub Douglasa i sprawdzić czy są dostępne. Jeśli chodzi o jakość cieni to chyba bardziej polecałabym Clinique, tych jasnych odcieni używam na całą powiekę (cienie są delikatnie perłowe, satynowe), natomiast obrys oka robię brązowym cieniem z paletki Smashbox (cienie są bardziej nasycone i "iskrzące"). W codziennym makijażu korzystam z kilku cieni z obu palet. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta